Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49844
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГайсенок, В. А.-
dc.contributor.authorМаксимов, С. И.-
dc.contributor.authorКлишевич, Н. С.-
dc.contributor.authorБрезгунова, И. В.-
dc.coverage.spatialМинскru_RU
dc.date.accessioned2023-02-06T06:22:10Z-
dc.date.available2023-02-06T06:22:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУсловия эффективного применения и развития дистанционных образовательных технологий в высшей школе и дополнительном образовании взрослых = Conditions for the Effective Use and Development of Distance Learning Technologies in Higher Education and Further Education of Adults / Гайсенок В. А. [и др.] // Цифровая трансформация. – 2022. – Т. 28, № 4. – С. 5–11. – DOI : http://dx.doi.org/10.35596/1729-7648-2022-28-4-5-11.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49844-
dc.description.abstractРаскрыты аспекты успешного применения дистанционных образовательных технологий. Для их эффективного использования современный учебный материал должен обладать методическим, педагогическим и технологическим авторством. При неправильном применении широкие возможности дистанционных технологий могут быть причиной недостатков, снижающих эффективность образовательных систем и мотивацию к их использованию.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectцифровая трансформацияru_RU
dc.subjectдистанционные образовательные технологииru_RU
dc.subjectцифровые платформыru_RU
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииru_RU
dc.titleУсловия эффективного применения и развития дистанционных образовательных технологий в высшей школе и дополнительном образовании взрослыхru_RU
dc.title.alternativeConditions for the Effective Use and Development of Distance Learning Technologies in Higher Education and Further Education of Adultsru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationAspects of successful application of distance learning technologies are introduced. It is stated that for their effectiveness, modern educational material must have methodical, pedagogical and technological authorship. When misused, the wide range of remote technologies can cause deficiencies that reduce the effectiveness of educational systems and reduce the motivation for their use.ru_RU
Appears in Collections:Том 28, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gaisenok_Usloviya.pdf303.82 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.