Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлебеко, Е. Ю.-
dc.contributor.authorВилкина, К. А.-
dc.contributor.authorНоскович, П. Н.-
dc.coverage.spatialМинскru_RU
dc.date.accessioned2023-05-24T06:06:34Z-
dc.date.available2023-05-24T06:06:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКлебеко, Е. Ю. Психология восприятия шрифтов = Psychology of font perception / Клебеко Е. Ю., Вилкина К. А., Носкович П. Н. // Электронные системы и технологии : сборник материалов 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2023. – С. 1100–1103.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51536-
dc.description.abstractСтатья посвящается исследованию воздействия шрифтов на эмоциональные ощущения потребителей и их восприятие товаров, в зависимости от внешней составляющей шрифта.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectшрифтыru_RU
dc.subjectзасечкиru_RU
dc.subjectпсихология восприятияru_RU
dc.titleПсихология восприятия шрифтовru_RU
dc.title.alternativePsychology of font perceptionru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe scientific article is devoted to the study of the impact of fonts on the emotional feeling of consumers and their perception of goods, depending on the external component of the font. This article also demonstrates font variations depending on the direction of the brand.ru_RU
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 59-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klebeko_Psihologiya.pdf782.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.