Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMazhyga, M. I.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-25T06:06:44Z-
dc.date.available2023-09-25T06:06:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationMazhyga, M. I. Influencer marketing as a way to promote products / M. I. Mazhyga // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 393–394.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52937-
dc.description.abstractThis paper deals with the definition of influencer marketing, its goals, pros and cons of this type of promotion. The paper also describes who an influencer is and shows a visual metric for the most popular sites for influencers.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectinfluencer marketingen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectvisual metricen_US
dc.titleInfluencer marketing as a way to promote productsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mazhyga_Influencer.pdf261.9 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.