https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53108
Title: | Гейміфікацыя як сродак фарміравання пазнавальнай цікаўнасці навучэнцаў |
Other Titles: | Gamification as means of forming students’ congnitive activity |
Authors: | Галат, А. А. Радзюк, С. А. |
Keywords: | материалы конференций;гейміфікацыя;працэс навучання;пазнавальная актыўнасць |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | БГУИР |
Citation: | Галат, А. А. Гейміфікацыя як сродак фарміравання пазнавальнай цікаўнасці навучэнцаў = Gamification as means of forming students’ congnitive activity / А. А. Галат, С. А. Радзюк // Научная конференция учащихся колледжа : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники, Минский радиотехнический колледж ; редкол.: В. В. Шаталова [и др.]. – Минск : БГУИР, 2023. – С. 346–349. |
Abstract: | У дадзеным артыкуле аўтарамі разглядаецца і аналізуецца гейміфікацыя як сродак фарміравання пазнавальнай актыўнасці навучэнцаў. Мэты і задачы даследавання: вывучыць уплыў гейміфікацыі на развіццё пазнавальнай актыўнасці навучэнцаў, на развіццё іх творчага патэнцыялу. Прааналізаваць вынікі анкетавання сярод навучэнцаў радыётэхнічнага каледжа па тэме дадзенага артыкула. |
Alternative abstract: | In this article, the authors consider and analyze gamification as means of students’ cognitive activity. Goals and objectives of the study: to study the impact of gamification on the development of students’ cognitive activity, on the development of their creative potential. To analyze the results of the survey conducted among students of Minsk Radioengineering College on the topic of this article. |
URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53108 |
Appears in Collections: | Научная конференция учащихся колледжа : материалы 59-й научной конференции (2023) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Galat_Geimifikaciya.pdf | 571.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.