Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихтеев, С. Ш.-
dc.contributor.authorМихтеева, Е. Ю.-
dc.contributor.authorПотапова, И. А.-
dc.coverage.spatialСанкт-Петербургen_US
dc.date.accessioned2023-11-13T08:15:32Z-
dc.date.available2023-11-13T08:15:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМихтеев, С. Ш. Творческий подход в преподавании как фактор профессионального роста = The State interdisciplinary exam is a factor of independent assessment of trainees / С. Ш. Михтеев, Е. Ю. Михтеева, И. А. Потапова // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXIX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 19 апреля 2023 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2023. – С. 565–567.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53579-
dc.description.abstractРассматривается методика оценки повышения квалификации преподавателя в условиях гибридного обучения через проведение конкурса на лучшего преподавателя в вузе. Целью конкурса является стимулирование творческого подхода к преподаванию, повышение заинтересованности преподавателей в улучшении качества преподавания. Проведение конкурса в сравнении с классическими формами повышения квалификации преподавателя несет в себе элементы состязательности, объективности оценки уровня профессионализма преподавателя и внедрению инновационного педагогического опыта.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherИздательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»en_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectповышение квалификацииen_US
dc.subjectпедагогическая деятельностьen_US
dc.subjectпрофессиональная деятельностьen_US
dc.titleТворческий подход в преподавании как фактор профессионального ростаen_US
dc.title.alternativeThe State interdisciplinary exam is a factor of independent assessment of traineesen_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationThe article considers the methodology for assessing the teacher's professional development in the context of hybrid learning through a competition for the best teacher at the university. The aim of the competition is to stimulate a creative approach to teaching, increase the interest of teachers in improving the quality of teaching. Conducting a competition in comparison with classical forms of teacher training carries elements of competitiveness, objectivity in assessing the level of professionalism of the teacher and the introduction of innovative pedagogical experience.en_US
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mihteev_Tvorcheskii.pdf533.47 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.