Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54112
Title: Формы дистанционного взаимодействия педагога-психолога с законными представителями детей с тяжелыми, множественными нарушениями в физическом и (или) психическом развитии
Other Titles: Forms of remote interaction of a teacher-psychologist with legal representatives of children with severe, multiple disabilities in physical and (or) mental development
Authors: Лазарь, М. В.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;психологическая безопасность;законные представители;социальные сети
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Лазарь, М. В. Формы дистанционного взаимодействия педагога-психолога с законными представителями детей с тяжелыми, множественными нарушениями в физическом и (или) психическом развитии = Forms of remote interaction of a teacher-psychologist with legal representatives of children with severe, multiple disabilities in physical and (or) mental development / М. В. Лазарь // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 14 декабря 2023 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: А. А. Охрименко [и др.]. – Минск, 2023. – С. 160–162.
Abstract: В статье представлен опыт работы педагогов-психологов государственного учреждения образования «Центр коррекционно-развивающего обучения и реабилитации Слонимского района» с законными представителями детей с тяжелыми, множественными нарушениями в физическом и (или) психическом развитии.
Alternative abstract: The article presents the experience of work of educational psychologists at the state educational institution «Center for Correctional and Developmental Training and Rehabilitation of the Slonim District» with the legal representatives of children with severe, multiple disabilities in physical and (or) mental development.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54112
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lazar'_Formy.pdf76.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.