Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54223
Title: Disquestion: создание спроса на специфическую услугу как способ обеспечения занятости людей с инвалидностью по зрению
Other Titles: Disquestion: creating demand for a specific service as a way to ensure the employment of people with visual disability
Authors: Новиков, И. А.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;информационно-коммуникационные технологии;социальная занятость
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Новиков, И. А. Disquestion: создание спроса на специфическую услугу как способ обеспечения занятости людей с инвалидностью по зрению = Disquestion: creating demand for a specific service as a way to ensure the employment of people with visual disability / И. А. Новиков // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 14 декабря 2023 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: А. А. Охрименко [и др.]. – Минск, 2023. – С. 224–227.
Abstract: В статье рассматриваются некоторые проблемы, связанные со стимулирующим развитием занятости людей с инвалидностью по зрению в Российской Федерации: создание условий и развитие quasi социальной занятости в сфере информационно-коммуникационных услуг.
Alternative abstract: The article discusses some problems related to the stimulating development of employment for people with visual disabilities in the Russian Federation: creating conditions and developing quasi-social employment in the field of information and communication services.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54223
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novikov_Disquestion.pdf91.12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.