DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Пятрова, Н. Я. | - |
dc.coverage.spatial | Минск | en_US |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T06:11:55Z | - |
dc.date.available | 2024-02-12T06:11:55Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Пятрова, Н. Я. Штучны інтэлект у інклюзыўнай адукацыі (на прыкладзе выкладання дысцыпліны «Беларуская мова» у ВНУ) = Artificial intelligence in inclusive education (on the example of teaching the discipline "Belarusian language" at a university) / Н. Я. Пятрова // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 14 декабря 2023 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: А. А. Охрименко [и др.]. – Минск, 2023. – С. 239–243. | en_US |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54229 | - |
dc.description.abstract | У артыкуле разглядаецца праблема выкарыстання штучнага інтэлекту ў інклюзіўнай адукацьй. Вызначаюцца найбольш прыдатныя інтэлектуальныя тэхналогіі для вывучэння у ВНУ дысцыпліны «Беларуская мова (прафесійная лексіка)» людзьмі з асаблівымі патрэбамі. | en_US |
dc.language.iso | be | en_US |
dc.publisher | БГУИР | en_US |
dc.subject | материалы конференций | en_US |
dc.subject | інклюзіўная адукацыя | en_US |
dc.subject | адукацыйны працэс | en_US |
dc.subject | інтэлектуальныя тэхналогіі | en_US |
dc.title | Штучны інтэлект у інклюзыўнай адукацыі (на прыкладзе выкладання дысцыпліны «Беларуская мова» у ВНУ) | en_US |
dc.title.alternative | Artificial intelligence in inclusive education (on the example of teaching the discipline "Belarusian language" at a university) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
local.description.annotation | The article deals with the problem of using artificial intelligence in inclusive education. The most suitable intellectual technologies for studying the discipline "Belarusian language (professional vocabulary)" by people with special needs are determined. Conclusions are drawn about various strategies for introducing such tools into the practice of distance learning, their advantages and disadvantages are called. | en_US |
Appears in Collections: | Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями (2023)
|