Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54380
Title: Информационные, коммуникационные и модульные технологии как основа для развития адаптивного образования
Other Titles: Information, communication and modular technologies as a basis for development of the adaptive education
Authors: Шпак, И. И.
Касанин, С. Н.
Keywords: публикации ученых;информационно-коммуникационные технологии;профессиональное образование;искусственный интеллект
Issue Date: 2023
Publisher: Ylym
Citation: Шпак, И. И. Информационные, коммуникационные и модульные технологии как основа для развития адаптивного образования = Information, communication and modular technologies as a basis for development of the adaptive education / И. И. Шпак, С. Н. Касанин // Наука, техника и инновационные технологии в период возрождения новой эпохи могущественного государства : материалы Международной научной конференции, Ашхабад, 12–13 июня 2023 г. / Академия наук Туркменистана. – Ашхабад : Ylym, 2023. – С. 459–461.
Abstract: Цель представленной работы – исследование преимуществ модульного подхода при организации профессионального обучения на основе использования возможностей инфокоммуникационных технологий, цифровизации и применения искусственного интеллекта. Актуальность исследований обусловлена необходимостью подготовки специалистов всех специальностей, востребованных на динамичном и гибком рынке труда.
Alternative abstract: The purpose of the presented work was to study the advantages of a modular approach in the organization of vocational training based on the use of information and communication technologies, digitalization and the use of artificial intelligence. The relevance of the research is due to the need to train specialists in all specialties that are in demand in a dynamic and flexible labor market.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54380
Appears in Collections:Публикации в зарубежных изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHpak_Informacionnye.pdf172.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.