Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯкавенка, С. У.-
dc.contributor.authorСвірыдовіч, І. А.-
dc.contributor.authorКесарава, В. В.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2024-03-27T11:19:32Z-
dc.date.available2024-03-27T11:19:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯкавенка, С. У. Адукацыйная дзейнасць пры анлайн-навучанні (на прыкладзе дысцыпліны «Руская мова як замежная») = Educational activites in on-line training (on the example of the discipline "Russian as foreign language") / С. У. Якавенка, І. А. Свірыдовіч, В. В. Кесарава // Инженерное образование в цифровом обществе : материалы Международной научно-методической конференции, Минск, 14 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск, 2024. – С. 186–188.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55019-
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаюцца пытанні, звязаныя з арганізацыяй адукацыйнай дзейнасці пры дыстанцыйным фармаце выкладання дысцыпліны «Руская мова як замежная». Праводзіцца аналіз анлайн-платформ, якія дазваляюць ствараць інтэрактыўныя заданні для слухачоў, ажыццяўляць прамежкавы і выніковы кантроль паспяховасці.en_US
dc.language.isobeen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectинженерное образованиеen_US
dc.subjectдыстанцыйнае навучаннеen_US
dc.subjectінтэрактыўнасцьen_US
dc.subjectанлайн-платформаen_US
dc.subjectметадычнае забеспячэннеen_US
dc.titleАдукацыйная дзейнасць пры анлайн-навучанні (на прыкладзе дысцыпліны «Руская мова як замежная»)en_US
dc.title.alternativeEducational activites in on-line training (on the example of the discipline "Russian as foreign language")en_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationThe article discusses issues related to the organization of educational activities in the remote format of teaching the discipline "Russian as Foreign Language". Article provides the analysis of online platforms allowing to create interactive assignments for students and to carry out intermediate and final control of study progress.en_US
Appears in Collections:Инженерное образование в цифровом обществе (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YAkavenka_Adukacyjnaya.pdf291.66 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.