DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Якавенка, С. У. | - |
dc.contributor.author | Свірыдовіч, І. А. | - |
dc.contributor.author | Кесарава, В. В. | - |
dc.coverage.spatial | Минск | en_US |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T11:19:32Z | - |
dc.date.available | 2024-03-27T11:19:32Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Якавенка, С. У. Адукацыйная дзейнасць пры анлайн-навучанні (на прыкладзе дысцыпліны «Руская мова як замежная») = Educational activites in on-line training (on the example of the discipline "Russian as foreign language") / С. У. Якавенка, І. А. Свірыдовіч, В. В. Кесарава // Инженерное образование в цифровом обществе : материалы Международной научно-методической конференции, Минск, 14 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск, 2024. – С. 186–188. | en_US |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55019 | - |
dc.description.abstract | У артыкуле разглядаюцца пытанні, звязаныя з арганізацыяй адукацыйнай дзейнасці пры дыстанцыйным фармаце
выкладання дысцыпліны «Руская мова як замежная». Праводзіцца аналіз анлайн-платформ, якія дазваляюць ствараць
інтэрактыўныя заданні для слухачоў, ажыццяўляць прамежкавы і выніковы кантроль паспяховасці. | en_US |
dc.language.iso | be | en_US |
dc.publisher | БГУИР | en_US |
dc.subject | материалы конференций | en_US |
dc.subject | инженерное образование | en_US |
dc.subject | дыстанцыйнае навучанне | en_US |
dc.subject | інтэрактыўнасць | en_US |
dc.subject | анлайн-платформа | en_US |
dc.subject | метадычнае забеспячэнне | en_US |
dc.title | Адукацыйная дзейнасць пры анлайн-навучанні (на прыкладзе дысцыпліны «Руская мова як замежная») | en_US |
dc.title.alternative | Educational activites in on-line training (on the example of the discipline "Russian as foreign language") | en_US |
dc.type | Article | en_US |
local.description.annotation | The article discusses issues related to the organization of educational activities in the remote format of teaching the discipline "Russian as Foreign Language". Article provides the analysis of online platforms allowing to create interactive assignments for
students and to carry out intermediate and final control of study progress. | en_US |
Appears in Collections: | Инженерное образование в цифровом обществе (2024)
|