Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56640
Title: Aggressive marketing in modern business
Authors: Ihnatsenka, U. R.
Keywords: материалы конференций;aggressive marketing;modern business
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Ihnatsenka, U. R. Aggressive marketing in modern business / U. R. Ihnatsenka // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 60-ой юбилейной научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 780.
Abstract: The information about the nature and main tools of aggressive marketing strategy is provided. The paper investigates the relationship between modern companies and consumers, sellers and buyers. It provides the evidence of the effectiveness of aggressive marketing techniques and their potential business-related and societal benefits.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56640
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ihnatsenka_Aggressive_marketing.pdf944.37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.