Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/58226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФролова, Д. А.-
dc.contributor.authorРощина, И. С.-
dc.coverage.spatialБрестen_US
dc.date.accessioned2024-11-12T13:47:59Z-
dc.date.available2024-11-12T13:47:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФролова, Д. А. Эмоциональный маркетинг: ключ к глубокой связи с клиентами и устойчивому успеху в бизнесе = Emotional marketing: the key to deep customer engagement and sustainable business success / Д. А. Фролова, И. С. Рощина // Актуальные проблемы современных экономических систем – 2024 : сборник научных статей международной научно-практической конференции, Брест, 16 мая 2024 г. / Брестский государственный технический университет ; редкол.: А. Г. Проровский [и др.]. – Брест, 2024. – С. 159–163.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/58226-
dc.description.abstractСтатья исследует роль эмоционального маркетинга в современном бизнесе, его влияние на формирование связей с клиентами и достижение конкурентных преимуществ. Обсуждаются основные инструменты и методы этого подхода, различия между ним и другими видами маркетинга. Выводы подчеркивают важность эмоционального маркетинга для устойчивого успеха компаний.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherБрестский государственный технический университетen_US
dc.subjectпубликации ученыхen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectэмоциональный маркетингen_US
dc.subjectбизнес-стратегииen_US
dc.subjectнейромаркетингen_US
dc.titleЭмоциональный маркетинг: ключ к глубокой связи с клиентами и устойчивому успеху в бизнесеen_US
dc.title.alternativeEmotional marketing: the key to deep customer engagement and sustainable business successen_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationThe article explores the role of emotional marketing in modern business, its impact on building customer relationships, and achieving competitive advantages. It discusses key tools and methods of this approach, differences between it and other types of marketing. The conclusions highlight the importance of emotional marketing for the sustainable success of companies.en_US
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolova_Emocional'nyj.pdf570.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.