Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/7141
Title: Разработка модели учета влияния эмоций на формирование индивидуальной траектории обучения студента на основе нейросетевых технологий
Other Titles: Development of a model considering the influence of emotions on the formation of individual trajectory of student learning based on neural network technology
Authors: Козлов, О. А.
Михайлов, Ю. Ф.
Keywords: материалы конференций;эмоции;активные нейронные сети;вектор параметров оценки уровня эмоций;усвоения знаний дидактической единицы;интеллектуальная обучающая система
Issue Date: 2016
Publisher: МГВРК
Citation: Козлов, О. А. Разработка модели учета влияния эмоций на формирование индивидуальной траектории обучения студента на основе нейросетевых технологий / О. А. Козлов, Ю. Ф. Михайлов // Открытые семантические технологии проектирования интеллектуальных систем = Open Semantic Technologies for Intelligent Systems (OSTIS-2016) : материалы VI междунар. науч.-техн. конф. (Минск, 18 - 20 февраля 2016 года) / редкол. : В. В. Голенков (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУИР, 2016. – С. 511 - 516.
Abstract: В статье приводится описание подхода по формированию модели учета влияния эмоций на формирование индивидуальной траектории изучения студентом некоторой предметной области знаний с помощью искусственной нейронной сети.
Alternative abstract: The article describes the approach to the formation of the assessment of individual trajectory of studying a certain subject area knowledge through a hybrid artificial neural network. Key words: the vector of the parameters of assessment of quality of learning, fuzzy neural networks, intelligent training system.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/7141
Appears in Collections:OSTIS-2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozlov_Razrabotka.PDF588.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.