Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/9081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛось, Г. А.-
dc.contributor.authorСыцько, Р. А.-
dc.date.accessioned2016-09-28T06:54:56Z
dc.date.accessioned2017-07-17T09:03:55Z-
dc.date.available2016-09-28T06:54:56Z
dc.date.available2017-07-17T09:03:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛось, Г. А. Беларуская мова як сродак маркетынгавых камунікацый / Г. А. Лось, Р. А. Сыцько // Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 51-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов. (Минск, 13 –17 апреля 2015 г.). – Минск: БГУИР, 2015. – С. 41 – 42.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/9081-
dc.description.abstractАпошнім часам назіраецца тэндыцыя роста папулярнасці ўжывання беларускай мовы не толькі ў паўсядзѐнным жыцці, але і ў маркетынгавых камунікацыях арганізацый і прадпрыемстваў нашай краіны. Тым не менш, далѐка не ўсе прадпрыемствы бачаць перавагі выкарыстання беларускай мовы. Беларускае брэндавае асяроддзе не сфарміравана.ru_RU
dc.language.isobyru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.titleБеларуская мова як сродак маркетынгавых камунікацыйru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 51-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Беларуская мова.PDF303.77 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.