DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Качалов, И. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-16T08:06:37Z | - |
dc.date.available | 2017-10-16T08:06:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Качалов, И. Л. Обязательный модуль «экономика»: чему мы научим студентов? / И. Л. Качалов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 208. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26629 | - |
dc.description.abstract | Introduction to the educational process of a modular system for teaching social and humanitarian disciplines has both benefactor and negative consequences. Professor community looked down especially critical to the unification of two very different disciplines such as economics and sociology into a compulsory module "Economics". Distance learning shall suffer the greatest losses in training quality of future specialists as consequence from such an association. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | модульная система | ru_RU |
dc.subject | преподавание учебных дисциплин | ru_RU |
dc.title | Обязательный модуль «экономика»: чему мы научим студентов? | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)
|