Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарановская, Е. В.-
dc.contributor.authorБасова, Я. А.-
dc.date.accessioned2017-10-16T08:56:56Z-
dc.date.available2017-10-16T08:56:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБарановская Е. В. Проблемы оценки качества дистанционного образования / Е. В. Барановская, Я. А. Басова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 192 – 193.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26643-
dc.description.abstractThe necessity of quality management system establishment, new management approaches and quality assessment, the changing role of teachers in modern universities are examined in the article. The problems we face at the initial stage of the quality development system as well as the aspects of the assessments are briefly discussed.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное образованиеru_RU
dc.titleПроблемы оценки качества дистанционного образованияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
problmark.PDF648.41 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.