Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаталыга, С. А.-
dc.date.accessioned2017-12-18T06:55:22Z-
dc.date.available2017-12-18T06:55:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаталыга, С. А. Формирование когнитивно-рефлексивной составляющей учебной деятельности студентов / С. А. Маталыга // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 258.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28675-
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of formation and development of cognitive and reflexive constituent of students’ educational activity by means of the academic subject «Foreign language».ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное образованиеru_RU
dc.subjectкогнитивное развитие,ru_RU
dc.titleФормирование когнитивно-рефлексивной составляющей учебной деятельности студентовru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matalyga_Formirovaniye.PDF343.95 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.