Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28839
Title: Инклюзивность - как принцип развития профессионального образования
Authors: Дроздовский, С. Е.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;профессиональное образование
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Дроздовский, С. Е. Инклюзивность - как принцип развития профессионального образования / С. Е. Дроздовский // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 18 – 20.
Abstract: Ratification of the Convention on the Rights of Persons with Disabilities (UN, 2006) by the Republic of Belarus in 2016 establishes an obligation to reform all types of education, including vocational, on the principles of inclusion. This article reveals the author's reflections on the basic principles and foundations of inclusion in vocational education.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28839
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drozdovskiy_Inklyuzivnost.PDF622.07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.