DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Шпак, И. И. | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-28T12:28:43Z | - |
dc.date.available | 2017-12-28T12:28:43Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Шпак, И. И. Роль и место профессионального образования в развитии профессиональной инклюзии лиц с особыми потребностями / И. И. Шпак // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 125 – 127. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28903 | - |
dc.description.abstract | The key point for the successful implementation of professional inclusion and social rehabilitation of persons with special needs, is their professional education with regard to the requirements
of the labour market. Their training should be done on the basis of the study and taking into account
their personal abilities, and requirements of a modern dynamic labor market, and the use of appropriate flexible learning systems. The modular technology allows to create such learning system. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | инклюзивное образование | ru_RU |
dc.subject | МТН-программы | ru_RU |
dc.title | Роль и место профессионального образования в развитии профессиональной инклюзии лиц с особыми потребностями | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)
|