Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпак, И. И.-
dc.date.accessioned2017-12-28T12:28:43Z-
dc.date.available2017-12-28T12:28:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШпак, И. И. Роль и место профессионального образования в развитии профессиональной инклюзии лиц с особыми потребностями / И. И. Шпак // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 125 – 127.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28903-
dc.description.abstractThe key point for the successful implementation of professional inclusion and social rehabilitation of persons with special needs, is their professional education with regard to the requirements of the labour market. Their training should be done on the basis of the study and taking into account their personal abilities, and requirements of a modern dynamic labor market, and the use of appropriate flexible learning systems. The modular technology allows to create such learning system.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectМТН-программыru_RU
dc.titleРоль и место профессионального образования в развитии профессиональной инклюзии лиц с особыми потребностямиru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpak_Rol.PDF518.3 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.