Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/34951
Title: Социальные и психолого-педагогические проблемы подготовки курсантов на военном факультете в гражданском вузе
Other Titles: Social and psychological-pedagogical problems of training of cadets at the military faculty in the civil university
Authors: Савик, С. А.
Savik, S. A.
Keywords: материалы конференций;Республика Беларусь;Вооруженные Силы;подготовка офицерских кадров;the Republic of Belarus;the Armed Forces;training of officers
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Савик, С. А. Социальные и психолого-педагогические проблемы подготовки курсантов на военном факультете в гражданском вузе / С. А. Савик // Вопросы подготовки военных специалистов в учреждениях образования: проблемы и пути решения = Questions of preparation of military specialists in educational institutions: problems and solutions : материалы Международной заочной научно-методической конференции, Минск, 28 февраля 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол.: Ю.Е. Кулешов [и др.]. – Минск, 2019. – С. 84 – 88.
Abstract: В статье раскрываются основные социальные и психолого- педагогические проблемы подготовки курсантов на военном факультете в гражданском вузе, представлены причины недостатков и пути решения возникающих проблем в данной сфере.
Alternative abstract: The article reveals the main social and psychological-pedagogical problems of training cadets at the military department in a civilian university, presents the causes of shortcomings and ways to solve problems in this area.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/34951
Appears in Collections:Вопросы подготовки военных специалистов в учреждениях образования: проблемы и пути решения (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savik_Sotcialnyye.PDF363.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.