Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКосмыкова, Т. С.-
dc.date.accessioned2015-03-05T07:55:06Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:07:07Z-
dc.date.available2015-03-05T07:55:06Z
dc.date.available2017-07-18T12:07:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКосмыкова, Т. С. Модели дистанционного образования: обзор и возможность их использования / Т. С. Космыкова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 80 - 81.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3520-
dc.description.abstractEducation in general and the distance form of education in particular are the sources of social development. This article is about the distant education models, their main features and advantages. Some prospective models of the distant learning are considered here. Also in this article outlines the ways of their use.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleМодели дистанционного образования: обзор и возможность их использованияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Модели дистанционного образования.PDF561.29 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.