Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38278
Title: Основополагающие ориентиры модели дистанционного образования: аспект взаимодействия
Authors: Куракевич, Н. И.
Соколова, А. С.
Keywords: материалы конференций;дистанционное обучение;образовательная поддержка студентов
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Куракевич, Н. И. Основополагающие ориентиры модели дистанционного образования: аспект взаимодействия / Куракевич Н. И., Соколова А. С. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 176.
Abstract: Students’ educational support in the field of distance learning is an important criterion for encouraging students and development of academic progress. The effective student support is a key benchmark that improves the learning process. The purpose of this article is to emphasize the need of implementing an integrated student support system in distance learning process.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38278
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurakevich_Osnovopolagayushchiye.pdf256.57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.