Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидоренко, Р. С.-
dc.date.accessioned2020-01-27T07:59:36Z-
dc.date.available2020-01-27T07:59:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСидоренко, Р. С. Информационно-коммуникационные технологии как условие реализации инклюзивных подходов в образовании / Сидоренко Р. С. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол. : А. А. Охрименко [и др.]. – Минск: БГУИР, 2019. – С. 112 – 114.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38339-
dc.description.abstractToday, all the necessary conditions have been created for the implementation of the tasks outlined in the Concept for the Development of Inclusive Education. Subject to competent pedagogical support, ICT will directly contribute to improving the quality of education, taking into account the peculiarities of psychophysical development, as well as the development of inclusive processes in education.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectособенности психофизического развитияru_RU
dc.titleИнформационно-коммуникационные технологии как условие реализации инклюзивных подходов в образованииru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sidorenko_Informatsionno_kommunikatsionnyye.pdf333.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.