Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмирнова, А. В.-
dc.date.accessioned2020-01-27T08:17:37Z-
dc.date.available2020-01-27T08:17:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСмирнова, А. В. Подходы к пониманию и формированию инклюзивной культуры в условиях повышения квалификации педагогов / Смирнова А. В. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол. : А. А. Охрименко [и др.]. – Минск: БГУИР, 2019. – С. 118 – 121.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38345-
dc.description.abstractA work in a continuing education system for teachers who do not have a defectological education is presented. A number of measures aimed at improving the professional competence of educational executives and specialists is reflected. The importance of the competency-based approach in the implementation of the educational process for children with special needs of psychophysical development is substantiated.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectобразованиеru_RU
dc.titleПодходы к пониманию и формированию инклюзивной культуры в условиях повышения квалификации педагоговru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smirnova_Podkhody.pdf338.68 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.