Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВащенко, О. Н.-
dc.contributor.authorШиряев, А. А.-
dc.date.accessioned2020-01-27T09:00:20Z-
dc.date.available2020-01-27T09:00:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВащенко, О. Н. Социализация и развитие личностного потенциала учащихся с особенностями психо-физического развития в условиях дополнительного образования детей и молодёжи / Ващенко О. Н., Ширяев А. А. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол. : А. А. Охрименко [и др.]. – Минск: БГУИР, 2019. – С. 27 – 29.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38355-
dc.description.abstractThe aim of the work is to create conditions for the socialization and integration of children with special needs of mental and / or physical development in children's groups and society as a whole through the implementation of a system of pedagogical, psychological, cultural and leisure activities. The result of the educational process of students was the development of intellectual and creative abilities, the reduction of communication barriers, as well as parent-child relationships.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.titleСоциализация и развитие личностного потенциала учащихся с особенностями психо-физического развития в условиях дополнительного образования детей и молодёжиru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vashchenko_Sotsializatsiya.pdf326.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.