Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38428
Title: Геймификация как инструмент развития образовательного процесса
Authors: Савенок, И. Л.
Куликов, С. С.
Keywords: материалы конференций;геймификация;мотивация обучающихся
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Савенок, И. Л. Геймификация как инструмент развития образовательного процесса / Савенок И. Л., Куликов С. С. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 268–269.
Abstract: The educational process includes various elements of gamification throughout its existence. Gamification creates additional motivation and facilitates engagement in the educational process. A software product that combines and gamifies different aspects of studying in higher education institutions will help them involve students in diverse activities in universities’ social life and improve academic performance and concernment.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38428
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savenok_Geymifikatsiya.pdf270.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.