Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлавинская, О. В.-
dc.date.accessioned2021-05-06T08:15:23Z-
dc.date.available2021-05-06T08:15:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСлавинская, О. В. Использование платформы Online Test Рad для проведения традиционных занятий в учреждении высшего образования как условие повышения качества результатов обучения / Славинская О. В. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 129–131.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43492-
dc.description.abstractElements of online learning in conjunction with mobile technologies for their implementation are increasingly spreading in traditional education in the higher education system. One of the examples is the Online Test Рad platform, the possibility of using its services in teaching methods can significantly increase the interest of students and the quality of learning outcomes.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectвысшее образованиеru_RU
dc.subjectкачество образованияru_RU
dc.subjectмобильное обучениеru_RU
dc.subjectOnline Test Рadru_RU
dc.subjectобразовательные технологииru_RU
dc.titleИспользование платформы Online Test Рad для проведения традиционных занятий в учреждении высшего образования как условие повышения качества результатов обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slavinskaya_Ispolzovaniye.pdf287.05 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.