Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43518
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеличко, А. В.-
dc.contributor.authorНестеренков, С. Н.-
dc.contributor.authorПриловский, Е. В.-
dc.date.accessioned2021-05-07T06:24:10Z-
dc.date.available2021-05-07T06:24:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВеличко, А. В. Практикоориентированный подход к обучению програмированию с использованием проектов с открытым кодом / Величко А. В., Нестеренков С. Н., Приловский Е. В. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 137–138.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43518-
dc.description.abstractA practice-oriented approach to teaching is a type of teaching, the main idea of which is the formation of students' pro-fessional competencies, as well as the formation of an understanding of where, how and why the acquired knowledge is applied in practice. The basis for a practice-oriented approach to learning is primarily practical tasks.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectпрактико-ориентированное обучениеru_RU
dc.subjectпрограммированиеru_RU
dc.titleПрактикоориентированный подход к обучению програмированию с использованием проектов с открытым кодомru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velichko_Praktiko_oriyentirovanniy.pdf416.48 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.