Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВелько, О. А.-
dc.contributor.authorКепчик, Н. В.-
dc.date.accessioned2021-05-07T06:29:49Z-
dc.date.available2021-05-07T06:29:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВелько, О. А. Опыт применения пакета MS Excel и методики эвристического обучения на практических занятиях по высшей математике / Велько О. А., Кепчик Н. В. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 65–67.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43520-
dc.description.abstractThis article discusses the experience of implementing practice-oriented education using information technologies on the example of practical classes in higher mathematics for students of non-mathematical specialties. In particular, a number of tasks from various areas of life and activity are considered, the solution of which is reduced to actions on matrices, which, in turn, can be carried out using the MS Excel. This approach allows you to effectively use the study time, make classes more interesting and individualize the learning process.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectэвристическое обучениеru_RU
dc.subjectобразовательный процессru_RU
dc.subjectвысшая математикаru_RU
dc.subjectMS Excelru_RU
dc.titleОпыт применения пакета MS Excel и методики эвристического обучения на практических занятиях по высшей математикеru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velko_Opyt.pdf408.72 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.