Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43710
Title: Технология создания игры Afterglow с помощью фреймворка LibGDX
Other Titles: The technology of creating an afterglow game using the LibGDX framework
Authors: Чернышенко, М. С.
Пурькова, М. В.
Keywords: материалы конференций;фреймворк LibGDX;игра Afterglow;Android
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Чернышенко, М. С. Технология создания игры Afterglow с помощью фреймворка LibGDX = The technology of creating an afterglow game using the LibGDX framework / М. С. Чернышенко, М. В. Пурькова // Электронные системы и технологии : сборник материалов 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-23 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2021. – С. 588–589.
Abstract: На языке программирования Java написана игра-платформер Afterglow с использованием фреймворка libGDX. Готовое приложение создано для платформы Android. Установлено, что libGDX предоставляет хорошо проверенную и надежную среду для написания приложений с полной свободой в выборе стиля. In the programming language Java, is written platformer game Afterglow using framework LibGDX. Ready-made application is created for the Android platform. It is established that LibGDX provides a well-tested and reliable environment for creating applications with complete freedom in choosing the style.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43710
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 57-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernyshenko_Tekhnologiya.pdf230.63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.