Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47315
Title: Методические аспекты управления на основе принципов Data-Driven маркетинга
Other Titles: Methodological aspects of management based on the principles of data-driven marketing
Authors: Медведева, Л. Ф.
Архипова, Л. И.
Keywords: публикации ученых;бизнес-процессы;Big Data;Data Driven;metrics;stages;efficiency;management
Issue Date: 2022
Publisher: Научно-издательский центр "Вестник науки"
Citation: Медведева, Л. Ф. Методические аспекты управления на основе принципов Data-Driven маркетинга / Медведева Л. Ф., Архипова Л. И. // Инновационные научные исследования. – 2022. – Вып. 5-3(19). – С. 139–149.
Abstract: В статье рассматриваются актуальные проблемы управления бизнес-процессами, соответствующие целям и принципам DataDriven походу. Ключевым вопросом цифровой трансформации в преобразовании бизнес-процессов является интегрирование информационных и операционных технологий, основанных на Big Data. Особое внимание уделено этапам и принципам перехода к Data-Driven маркетингу. Предложены методические рекомендации подготовки и реализации маркетингового процесса на основе Data Driven.
Alternative abstract: The article deals with topical problems of business process management that correspond to the goals and principles of Data-Driven campaign. The key issue of digital transformation in the transformation of business processes is the integration of information and operational technologies based on Big Data. Particular attention is paid to the stages and principles of the transition to DataDriven Marketing. Methodological recommendations for the preparation and implementation of the marketing process based on Data Driven are proposed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47315
Appears in Collections:Публикации в зарубежных изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Medveva_Metodicheskiye.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.