Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлавинская, О. В.-
dc.date.accessioned2022-06-16T11:52:35Z-
dc.date.available2022-06-16T11:52:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСлавинская, О. В. Опыт использования платформы Online Test Рad в методике преподавания психолого-педагогических дисциплин / Славинская О. В. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XII Международной научно-методической конференции, Минск, 26 мая 2022 г. / редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск : БГУИР, 2022. – C. 142–143.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47397-
dc.description.abstractРассмотрен опыт использования платформы Online Test Рad в методике преподавания психолого-педагогических дисциплин.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectдистанционные образовательные технологииru_RU
dc.subjectобразовательные платформыru_RU
dc.subjectOnline Test Рadru_RU
dc.titleОпыт использования платформы Online Test Рad в методике преподавания психолого-педагогических дисциплинru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationThe introduction of elements of online learning into traditional (full-time) education makes it possible to increase the effectiveness of learning outcomes and take into account the characteristics of the current generation of students. The experience of using the Online Test Pad platform for these purposes in the methodology of teaching psychological and pedagogical disciplines in a higher education institution showed good results.-
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slavinskaya_Opyt.pdf219.57 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.