Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51536
Title: Психология восприятия шрифтов
Other Titles: Psychology of font perception
Authors: Клебеко, Е. Ю.
Вилкина, К. А.
Носкович, П. Н.
Keywords: материалы конференций;шрифты;засечки;психология восприятия
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Клебеко, Е. Ю. Психология восприятия шрифтов = Psychology of font perception / Клебеко Е. Ю., Вилкина К. А., Носкович П. Н. // Электронные системы и технологии : сборник материалов 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2023. – С. 1100–1103.
Abstract: Статья посвящается исследованию воздействия шрифтов на эмоциональные ощущения потребителей и их восприятие товаров, в зависимости от внешней составляющей шрифта.
Alternative abstract: The scientific article is devoted to the study of the impact of fonts on the emotional feeling of consumers and their perception of goods, depending on the external component of the font. This article also demonstrates font variations depending on the direction of the brand.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51536
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 59-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klebeko_Psihologiya.pdf782.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.