Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52073
Title: Big Data в краудфандинге как средство прогнозирования успеха кампании
Other Titles: Big Data in crowdfunding as a means of predicting the success of a campaign
Authors: Барсукевич, С. Н.
Нестеренков, С. Н.
Низовцов, Д. В.
Keywords: материалы конференций;краудфандинг;анализ данных
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Барсукевич, С. Н. BIG DATA в краудфандинге как средство прогнозирования успеха кампании / С. Н. Барсукевич, С. Н. Нестеренков, Д. В. Низовцов // BIG DATA и анализ высокого уровня = BIG DATA and Advanced Analytics : сборник научных статей IX Международной научно-практической конференции, Минск, 17–18 мая 2023 г. : в 2 ч. Ч. 2 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2023. – С. 279-281.
Abstract: В данной работе представлен краткий обзор сферы краудфандинга, проанализированы важные аспекты успеха кампаний, а также определены пути использования больших данных для прогнозирования положительного результата.
Alternative abstract: This article provides a brief overview of the field of crowdfunding, important aspects of the success of campaigns are analyzed, and also ways to use big data to predict a positive result.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52073
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barsukevich_BIG.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.