Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53635
Title: Осуществление возможности перехода педагогов на появляющиеся современные методики образования
Other Titles: Realization of the possibility of teachers' conversion to appearing modern methods of education
Authors: Абраш, М. Р.
Keywords: материалы конференций;образовательный процесс;современная методика образования;цифровизация обучения
Issue Date: 2023
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Абраш, М. Р. Осуществление возможности перехода педагогов на появляющиеся современные методики образования = Realization of the possibility of teachers' conversion to appearing modern methods of education / М. Р. Абраш // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXIX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 19 апреля 2023 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2023. – С. 441–443.
Abstract: Рассматривается важность переобучения и повышения квалификации преподавателей. Рассматривается текущее состояние движения педагогов в сторону следования новым методикам образования. Предлагаются возможные решения по внедрению современных инновационных методик и технологий в образовательный процесс.
Alternative abstract: The importance of retraining and advanced training of teachers is considered. The current state of teachers' movement towards following new methods of education is considered. Possible solutions for the introduction of modern innovative methods and technologies in the educational process are proposed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53635
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abrash_Osuschestvlenie+.pdf524.42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.