Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54044
Title: Диагностика учебных достижений обучающихся на факультете доуниверситетской подготовки и профессиональной ориентации
Other Titles: Diagnostics of student's academic achievements at the pre-university training and professional guidance faculty
Authors: Бондарик, В. М.
Никульшин, Б. В.
Мурашко, Н. Н.
Горновская, О. З.
Keywords: публикации ученых;образовательный процесс;доуниверситетская подготовка;профессиональная ориентация
Issue Date: 2023
Publisher: Белорусский национальный технический университет
Citation: Диагностика учебных достижений обучающихся на факультете доуниверситетской подготовки и профессиональной ориентации = Diagnostics of student's academic achievements at the pre-university training and professional guidance faculty / В. М. Бондарик [и др.] // Непрерывная система образования “Школа – университет”. Инновации и перспективы : сборник статей VII Международной научно-практической конференции Минск, 19–20 октября 2023 г. / Белорусский национальный технический университет ; редкол.: О. К. Гусев [и др.]. – Минск, 2023. – С. 47–50.
Abstract: Рассматривается значимость и возможности диагностики учебных достижений обучающихся, а также исследуются современные методы и инструменты для оценки их образовательного прогресса на факультете доуниверситетской подготовки и профессиональной ориентации.
Alternative abstract: The significance and possibilities of diagnosing the educational achievements of students are considered, and modern methods and tools for assessing their educational progress at the Faculty of Pre-University Training and Professional Guidance are also explored.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54044
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarik_Dignostika.pdf171.51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.