Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54753
Title: Big Data как инструмент повышения эффективности маркетинговых мероприятий
Other Titles: Customer needs, descriptive analytics, predictive analytics, prescriptive analytics
Authors: Фролова, Д. А.
Герман, Е. Ю.
Keywords: материалы конференций;информационные технологии;целевая аудитория;описательная аналитика;дескриптивная аналитика;прескриптивная аналитика
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Фролова, Д. А. Big Data как инструмент повышения эффективности маркетинговых мероприятий = Customer needs, descriptive analytics, predictive analytics, prescriptive analytics / Д. А. Фролова, Е. Ю. Герман // BIG DATA и анализ высокого уровня = BIG DATA and Advanced Analytics : сборник научных статей X Международной научно-практической конференции, Минск, 13 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2024. – С. 262–268.
Abstract: В данной статье рассматривается значимость для маркетинга такой технологии как большие данные (Big Data). С помощью анализа большого массива информации, полученной от клиентов, можно существенно оптимизировать процесс выявления потребностей целевой аудитории.
Alternative abstract: This article explores the significance of Big Data technology for marketing. Through the analysis of a large volume of information obtained from customers, it is possible to significantly optimize the process of identifying the needs of the target audience.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54753
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей : в 2 ч. (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolova_Big.pdf510.42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.