Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54910
Title: Оптимизация оценки результатов обучения в дисциплине с модульной структурой
Other Titles: Optimization of learning results assessment in a discipline with a modular structure
Authors: Гиль, С. В.
Keywords: материалы конференций;инженерное образование;графические дисциплины;модульные структуры;банк вопросов
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Гиль, С. В. Оптимизация оценки результатов обучения в дисциплине с модульной структурой = Optimization of learning results assessment in a discipline with a modular structure / С. В. Гиль // Инженерное образование в цифровом обществе : материалы Международной научно-методической конференции, Минск, 14 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск, 2024. – С. 296–297.
Abstract: В статье представлен анализ практического опыта разработки, внедрения и апробации комплекса компьютерных тестов, созданных на основании системы электронного обучения Moodle для графической дисциплины со структурой модульного типа, позволяющего оптимизировать оценку качества результатов обучения.
Alternative abstract: The article presents an analysis of practical experience in the development, implementation and testing of a set of computer tests created on the basis of the Moodle e-learning system for the graphic discipline with a modular-type structure that allows optimizing the assessment of the quality of learning results.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54910
Appears in Collections:Инженерное образование в цифровом обществе (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gil'_Optimizaciya.pdf368.78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.