Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55005
Title: Актуализация традиционной культуры белорусов с использованием современных педагогических (андрагогических) технологий
Other Titles: Actualization of the traditional culture of belarusians using modern pedagogical (andragogical) technologies
Authors: Родионов, А. А.
Кирчук, И. И.
Keywords: материалы конференций;инженерное образование;Республика Беларусь;повышение квалификации;педагогические науки
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Родионов, А. А. Актуализация традиционной культуры белорусов с использованием современных педагогических (андрагогических) технологий = Actualization of the traditional culture of belarusians using modern pedagogical (andragogical) technologies / А. А. Родионов, И. И. Кирчук // Инженерное образование в цифровом обществе : материалы Международной научно-методической конференции, Минск, 14 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск, 2024. – С. 226–231.
Abstract: В статье дается анализ технологического подхода в образовании и его практической реализации, основанный на опыте педагогической работы авторов в учреждении образования, со слушателями различных специальностей повышения квалификации и переподготовки кадров, специалистами учреждений социально-культурной сферы Республики Беларусь.
Alternative abstract: The article provides an analysis of the technological approach in education and its practical implementation, based on the experience of the authors’ pedagogical work in an educational institution, with students of various specialties in advanced training and retraining, and specialists from institutions in the socio-cultural sphere of the Republic of Belarus.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55005
Appears in Collections:Инженерное образование в цифровом обществе (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rodionov_Aktualizaciya.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.