Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/5577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлухова, О. В.-
dc.date.accessioned2016-02-12T15:20:58Z-
dc.date.accessioned2017-07-18T12:24:01Z-
dc.date.available2016-02-12T15:20:58Z-
dc.date.available2017-07-18T12:24:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГлухова, О. В. Оценка влияния качества сайтов на эффективность деятельности предприятий при обучении студентов маркетинговых специальностей / О. В. Глухова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 251.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/5577-
dc.description.abstractA website is one of the modern tools of promotion goods and services. It’s important to teach students of marketing specialities website’s quality evaluation and it’s impact on business. Website software quality models and quality model of marketing information of website are considered. Important quality characteristics and subcharacteristics are selected.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectстандарты SQuaREru_RU
dc.titleОценка влияния качества сайтов на эффективность деятельности предприятий при обучении студентов маркетинговых специальностейru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
260218.PDF631.59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.