Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/5577
Title: Оценка влияния качества сайтов на эффективность деятельности предприятий при обучении студентов маркетинговых специальностей
Authors: Глухова, О. В.
Keywords: материалы конференций;маркетинг;дистанционное обучение;стандарты SQuaRE
Issue Date: 2015
Publisher: БГУИР
Citation: Глухова, О. В. Оценка влияния качества сайтов на эффективность деятельности предприятий при обучении студентов маркетинговых специальностей / О. В. Глухова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 251.
Abstract: A website is one of the modern tools of promotion goods and services. It’s important to teach students of marketing specialities website’s quality evaluation and it’s impact on business. Website software quality models and quality model of marketing information of website are considered. Important quality characteristics and subcharacteristics are selected.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/5577
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
260218.PDF631.59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.