Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57353
Title: Процесс симуляции природных объектов и явлений в кино- и игроиндустрии
Other Titles: The process of modeling natural objects and phenomena in the film and game industry
Authors: Измер, Ю. Г.
Keywords: материалы конференций;программное обеспечение;компьютерная графика;киноиндустрия;игровая индустрия
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Измер, Ю. Г. Процесс симуляции природных объектов и явлений в кино- и игроиндустрии = The process of modeling natural objects and phenomena in the film and game industry / Ю. Г. Измер // Компьютерные системы и сети : сборник статей 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 395–399.
Abstract: Данная работа исследует программное обеспечение для симуляции природных объектов и явлений и использование этого обеспечения в кино- и игроиндустрии. Проводится сравнение использования симуляций в различных этих индустриях с их особенностями и схожими моментами.
Alternative abstract: This paper explores software to model the consequences and possibilities of using this software in the film and agricultural industries. Simulations are used in various industries with their features and familiar aspects.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57353
Appears in Collections:Компьютерные системы и сети : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов : сборник статей (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Izmer_Process.pdf646.18 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.