Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54267
Title: Апробация модели взаимодействия «Колледж-школа» по организации профориентационной работы с учащимися с ОПФР
Other Titles: Testing the college-school interaction model on the organization of career guidance work with students with OPFR
Authors: Тринда, Н. М.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;профессиональная ориентация;профессиональное образование
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Тринда, Н. М. Апробация модели взаимодействия «Колледж-школа» по организации профориентационной работы с учащимися с ОПФР = Testing the college-school interaction model on the organization of career guidance work with students with OPFR / Н. М. Тринда / Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 14 декабря 2023 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: А. А. Охрименко [и др.]. – Минск, 2023. – С. 299–303.
Abstract: В статье рассматривается организация работы по реализации экспериментального проекта «Апробация модели взаимодействия «колледж-школа» по организации профориентационной работы с учащимися с ОПФР».
Alternative abstract: The article discusses the organization of work on the implementation of the experimental project «Approbation of the college-school interaction model for the organization of career guidance work with students from secondary educational institutions».
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54267
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trinda_Aprobaciya.pdf112.93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.